وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: مسئولان استقلال هیچ حمایتی از من نکرد‌ه‌اند

 89/06/08 - 00:15
نیمکت‌نشینی‌ام فنی نیست و جای سؤال دارد
مبعلی: مسئولان استقلال هیچ حمایتی از من نکرد‌ه‌اند

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه نیمکت‌نشینی‌اش فنی نیست، گفت: مسئولان باشگاه هیچ حمایتی از من نکرده‌اند.

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط خود در استقلال اظهار داشت: چند روز پیش در تمرینات دچار مصدومیت شدم و نتوانستم به بازی برابر سپاهان برسم. تمریناتم را از امروز آغاز می‌کنم و هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام و امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانم به این هدف دست یابم.

وی ادامه داد: استقلال نیز پس از گذشت 7 هفته به هماهنگی لازم نرسیده است و بازیکنان مختلفی در میدان حضور پیدا کرده‌اند و من نیز یکی از آنها هستم. برخی از انتقاداتی که از من می‌شود درست است و از آنها استفاده می‌کنم، اما برخی از آنها بدون فکر و بی‌اساس است.

مبعلی تاکید کرد: نمی‌توان از هفته دوم عملکرد بازیکن را مورد ارزیابی قرار داد. زمانی که تیم بد نتیجه می‌گیرد تمام بازیکنان مقصر هستند، اما برخی افراد فقط به دنبال این هستند که تقصیرات را به گردن من بیندازند.

وی خاطرنشان کرد: 2 بازی بیشتر برای استقلال انجام نداده‌ام. بازی با فولاد را که واگذار کردیم، تمام بازیکنان بد بازی کردند، اما در بازی بعد من نیمکت‌نشین شدم و این موضوع نمی‌تواند فنی باشد. این رفتار مسئولان جای سوال دارد که در آینده به آن می‌رسم. من 5 سال در ایران نبوده‌ام و با استقلال مدت کوتاهی تمرین کردم و اینکه در بازی اول به میدان بروم، بازی دوم خوب بازی نکنم و در بازی سوم نیمکت‌نشین شوم کمی جای سوال دارد.

مبعلی یادآور شد: اصلاً فکر نمی‌کردم در استقلال با این مشکل روبرو شوم. تاکنون مسئولان باشگاه هیچ حمایتی از من انجام نداده‌اند و ارزیابی بازیکن در 2 بازی بسیار سخت است، اما ما ایرانی‌ها می‌توانیم کارهای سخت را انجام دهیم.

وی با اشاره به سختی فوتبال امارات تصریح کرد: بازی کردن در امارات به مراتب سخت‌تر از ایران است و کار هر کسی نیست که در این لیگ بازی کند. من به خاطر هواداران به استقلال آمدم و حالا نمی‌دانم چرا کارم به اینجا کشیده شده است. تلاش می‌کنم تا تکلیفم را مشخص کنم.
www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد