وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تیموریان: با استقلال و سپاهان صحبت کرده‌ام اما چیزی مشخص نیست

 89/06/08 - 00:13
شاید زوج آندو ـ جباری دوباره شکل بگیرد
تیموریان: با استقلال و سپاهان صحبت کرده‌ام اما چیزی مشخص نیست

خبرگزاری فارس: هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: مدیر یرنامه‌هایم با استقلال و سپاهان صحبت کرده و تا 24 ساعت آینده وضعیتم مشخص می‌شود.

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین شرایطش اظهار داشت: بعد از تمریناتی که با بلکبرن در کشور انگلیس داشتم 10 روز است که به ایران بازگشتم.

وی ادامه داد: کارم در حال قطعی شدن با بلکبرن بود که متأسفانه به دلیل عدم حضور در 75 درصد بازی‌های تیم ملی نتوانستم پروانه کار دریافت کنم.

تیموریان با اشاره به اینکه تنها عامل به توافق نرسیدنم با بلکبرن همین مورد بود؛ درباره حضورش در تیم‌های داخلی گفت: مدیربرنامه‌هایم در حال مذاکره با باشگاه‌های داخلی است تا بهترین گزینه را انتخاب کرده و در فصل جاری فوتبالم را در ایران ادامه دهم.

وی در مورد شایعات مربوط به پیوستن به سپاهان یا استقلال تأکید کرد: مدیر برنامه‌هایم با این 2 باشگاه صحبت کرده است. فعلا حرفی نمی‌زنم و تا موقع روشن شدن وضعیتم، ترجیح می‌دهم این موضوع سربسته باقی بماند. هر زمانی که نام تیمم مشخص و کارهای نهایی انجام شود اعلام خواهم کرد.

تیموریان گفت: می‌خواهم علاوه بر حضور در تیمی که به آن می‌پیوندم، از لحاظ اخلاقی نیز به باشگاه فوق کمک کنم و این مورد چیزی است که در ذهنم پس از بازگشت به اروپا وجود دارد.

تیموریان با اشاره به اینکه چند فصل در فوتبال ایران بازی کردم و تجربه خوبی دارم؛ افزود: 2 تیمی که در حال مذاکره هستم از سرمربیان بزرگی برخوردار هستند و بازیکنانش‌ نیز از دوستانم هستند.

وی در مورد شکل گرفتن دوباره زوج مجتبی جباری و تیموریان اظهار داشت: برای انتخاب تیمم باید ببینم شرایط چه پیش می‌آید. جباری از دوستان صمیمی من است و از رده جوانان با هم بودیم اما باید ببینیم خواست خدا چه خواهد بود.

تیموریان در مورد شایعات مربوط به مبلغ قراردادش گفت: صحبتی از طرف شخص من نشده و مدیربرنامه‌هایم در حال پیگیری است.

وی با اعلام اینکه تا 24 ساعت آینده تیمی که با آن قرارداد می‌بندم، مشخص خواهد شد؛ در مورد شرایط اردوی تیم ملی گفت: شرایط اردو خیلی خوب است و بازیکنان با صلاحدید کادرفنی در تیم ملی حضور دارند تا محک بخورند.

تیموریان یادآور شد: تیم‌های خوبی برای بازی‌های دوستانه انتخاب شده‌اند و دیدار با تیم‌های کره‌جنوبی و چین می‌تواند به ما کمک زیادی کند.
www.farsnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد