وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میداوودی: استقلال به این پیروزی نیاز داشت

 
۶ شهریور ۱۳۸۹ (۱۴:۳۲ب.ظ)

میداوودی: استقلال به این پیروزی نیاز داشت

خبرگزاری موج -
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: برای شکست سپاهان برنامه های ویژه ای داشتیم و خوشحالم که با 2 گلی که در این بازی به ثمر رساندم یک بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات رساندم.

میلاد میداوودی با اشاره به نتیجه بازی تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان از هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران به موج گفت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم چرا که هم کسب برتری در این مسابقه از نظر روحی برای ما خیلی مهم بود و هم این که با 3 امتیاز این بازی،‌شرایط استقلال بهتر از گذشته خواهد شد.
وی ادامه داد:‌ به نظر من استقلال در این بازی به آن چه مستحقش بود،‌ رسید و باید قبول کنیم در این دیدار انصاف در فوتبال رعایت شد. قبل از این بازی کادر فنی بر روی تمامی نقاط ضعف و قوت سپاهان کار کرده بودند و بازیکنان با توجیه کامل به زمین بازی رفته و برابر این تیم صف آرایی کردند.
وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در این دیدار موفق شدم 2 گل از 4 گل تیم استقلال را به ثمر برسانم و آمادگی خود را به همگان نشان دهم، سرمربی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه بود و بازی من را از نزدیک دید اما به نظر او احترام خواهم گذاشت. من بازیکن استقلال هستم و برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد