وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

موافق شعار علیه قلعه‌نویی و حیدری نبودیم

 ۱۴:۲۷ ,  ۱۳۸۹/۰۶/۰۶

فتح‌الله‌زاده در گفتگو با مهر:

موافق شعار علیه قلعه‌نویی و حیدری نبودیم/هرکاری می‌کنم ایراد می‌گیرند
سرپرست باشگاه استقلال با اشاره به توهینی که هواداران این باشگاه به امیرقلعه نویی و خسروی حیدری سرمربی و بازیکن تیم فوتبال سپاهان کردند گفت: تمام تلاشمان را انجام دادیم تا این اتفاق نیفتد اما برخلاف میل ما برخی هواداران به این دو توهین کردند.

علی فتح الله زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار استقلال برابر سپاهان گفت: به نظر من استقلال و سپاهان یکی از قشنگ‌ترین دیدارهای لیگ را به نمایش گذاشتند. مسابقه‌ای که در آن هفت گل به ثمر می رسد، زیبا و تماشایی است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال استقلال در نیمه اول دیدار با سپاهان اصفهان گفت: تیم ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کرد اما در نیمه دوم سه گل خوردیم. با این حال به بازی برگشتیم و با پیروزی زمین را ترک کردیم. در فوتبال کمتر تیمی است که وقتی سه گل می خورد باز به جریان مسابقه باز گردد. شاید اگر دیشب تیمی غیر از استقلال در زمین بود، وقتی سه گل می خورد از هم می پاشید.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص توهین هواداران استقلال به امیر قلعه نویی و خسرو حیدری گفت: به قلعه نویی خیلی کم توهین شد. تعداد اندکی از تماشاگران علیه قلعه نویی شعار دادند که من از جای خود بلند شدم و از آنها خواستم سکوت کنند.

وی قلعه نویی را از مفاخر باشگاه استقلال خواند و گفت: قلعه نویی از سرمایه های استقلال است و در سال‌های گذشته به عنوان مربی و بازیکن برای این تیم زحمات زیادی را متحمل شده است. با این شرایط دلیلی ندارد ما بخواهیم به امیر توهین شود. با درخواست من تماشاگران دیگر علیه قلعه نویی شعار ندادند.

فتح الله زاده با تاکید بر اینکه مسئولان و کانون هواداران باشگاه استقلال به هیچ عنوان موافق شعار دادن علیه امیر قلعه نویی و خسرو حیدری نبوده‌اند و حتی برای جلوگیری از بروز این اتفاق برنامه‌هایی هم پیش بینی کرده بودند، گفت: من بارها تقاضا کرده بودم که علیه حیدری شعار ندهند. در جریان بازی هم گفتم و اشاره کردم که شعار ندهند اما تماشاگر ما از جدایی خسرو ناراحت است و ناراحتی خود را با شعار دادن علیه او بروز داد. من از تماشاگران استقلال می خواهم دیگر از شعار دادن علیه خسرو حیدری دست بکشند و فقط تیم خود را تشویق کنند اما امسال به تشویق آنها بیش از سال‌های دیگر نیاز داریم.

سرپرست باشگاه استقلال هواداران این تیم را به خویشتنداری دعوت کرد و گفت: تماشاگر استقلال از کسی خط نمی گیرد. تماشاگر استقلال با تمام احساسش از این تیم حمایت می کند و شعاری هم که می دهد، برگرفته از همین احساس است. سال‌های قبل زمانی که بازیکنی محبوب از استقلال و پرسپولیس می رفت، تماشاگران به آن بازیکن پول نشان می دادند و فحش و ناسزا می دادند. باور کنید ما خیلی تلاش کردیم که این اتفاق‌ها نیفتد و خدا را شکر به خسرو و خانواده‌اش توهین نشد.

وی همچنین در خصوص عملکرد تیم استقلال در مصاف با سپاهان گفت: از عملکرد تیم در نیمه اول خیلی راضی هستم. زدن سه گل به تیم مدعی سپاهان که ملی پوشان زیادی دارد، کار آسانی نیست. بچه‌های ما خیلی خوب بازی کردند و پاسخ حمایت و تشویق هواداران را به خوبی دادند.

"چرا تیم استقلال اینقدر فراز و نشیب دارد؟"، فتح الله زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر گفت: به خاطر اینکه تیم ما نفرات بزرگی در اختیار دارد که گاهی وقت‌ها مقابل برخی تیم‌ها خود را از پیش برنده می دانند و به اصطلاح "دماغ بالا" بازی می کنند. بازیکنان استقلال اگر همه تیمها را جدی بگیرند و بازی خود را انجام دهند، پتانسیل پیروزی در تمام مسابقات را دارند.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص جایگاه تیم فوتبال این باشگاه در پایان نیم فصل اول لیگ برتر گفت: فکر می کنم در پایان نیم فصل اول لیگ یکی از رتبه‌های دوم یا سوم جدول را در اختیار خواهیم داشت.

فتح الله زاده: تماشاگر استقلال از کسی خط نمی گیرد

"تا به امروز که هفت هفته از مسابقات لیگ برتر گذشته است، چه نمره ای به پرویز مظلومی می دهید؟"، فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش هم گفت: به پرویز مظلومی با توجه به اینکه کارش را خیلی دیر شروع کرد و تیمش با کمبودهایی مواجه بوده است، نمره 18 می دهم.

وی ادامه داد: انشااله با قهرمانی استقلال در لیگ برتر نمره پرویز مظلومی 20 می شود. حتی از نمرات دیگر هم قرض می گیریم و به نمره او اضافه می کنیم!

فتح الله زاده حضور پیشکسوتانی چون پورحیدری، حجازی و ... را در کنار استقلال اتفاقی مثبت خواند و گفت: زمانی که در محل تمرین تیم حاضر می شوم، داخل زمین مظلومی، فریبا و فکری را می بینم، کنار زمین هم ناصرخان، پورحیدری، بیانی و رجبی حضور دارند. این اتفاق کوچکی نیست. در چند سال اخیر کمتر پیش آمده تا این اندازه پیشکسوتان کنار استقلال باشند.

"آیا جمعا کردن این پیشکسوتان برای خاموش کردن شعله انتقادات آنها نیست؟"، فتح الله زاده این سئوال را کلیشه‌ای خواند و گفت: مظلومی کی از من انتقاد کرده است؟ آیا رجبی منتقد من بوده است؟ منصورخان پورحیدری چطور؟ قضیه حجازی فرق می کند. قبل از اینکه من سرپرست باشگاه استقلال شوم، زمانی که باشگاه درگیر بحران بود، با روزنامه استقلال جوان مصاحبه کردم و گفتم، در شرایط فعلی فقط حجازی می تواند استقلال را از بحران نجات دهد. این نظر من در آن دوره بود و نشان می دهد اعتقاد امروزم به حجازی به خاطر انتقادهای او نبوده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: من هر کاری می کنم بازهم ایراد می‌گیرند. من پیشکسوتان باشگاه را کنار هم جمع کردم، کجای این کار ایراد دارد؟ من توجهی به این مسائل ندارم و هر جا نیاز باشد از قدیمی‌های استقلال استفاده می کنم.  

www.mehrnews.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد