وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

بازیگری سخت است، دیگر ادامه نمی‌دهم

89/06/07 - 00:29 
بازیگری سخت است، دیگر ادامه نمی‌دهم؛
برهانی: نگران گل‌هایی که از سپاهان خوردیم، نبودم

خبرگزاری فارس: مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: ته دلم نوید می‌داد که نگران گل‌هایی که از سپاهان خوردیم، ‌نباشم.

آرش برهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در سریال تلویزیونی در مسیر زاینده‌رود و همچنین دیدار استقلال و سپاهان صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

* در خصوص بازی استقلال و سپاهان صحبت کن.
این دیدار یکی از بهترین‌های لیگ بود. هر دو تیم فوتبال بسیار روانی ارایه کردند. معتقدم 3 امتیاز مسابقه حق استقلال بود و برتری ما جواب داد.

* اما پس از گل سوم سپاهان، همه منتظر شکست استقلال بودند.
قبول دارم شرایط بسیار بد بود؛ اما ته دلم یک جوری می‌گفت برنده می‌شویم. شاید باورتان نشود؛ اما نگران گل‌های خورده نبودم. خوشحالم که توانستیم به حقمان برسیم.

* گلی که در دقایق پایانی زدی، منجر به کسب 3 امتیاز حیاتی شد. در این خصوص صحبتی نداری؟
باید خدا را شکر کنم که بعد از آن مصدومیت، شرایط بازی را پیدا کردم. تمام تلاشم را انجام دادم که به شرایط خوبم نزدیک شوم؛ البته باید بگویم اینکه در ترکیب اصلی مقابل سپاهان بازی نکردم، بخاطر مسائل تاکتیکی بود. آقای مظلومی به من گفته بود که به خاطر مسائل تاکتیکی بیرون نشستی. در این مسابقه نیز خیلی انگیزه داشتم و دوست داشتم گل بزنم که خوشبختانه این اتفاق افتاد.

* قبول داری هواداران استقلال با حیدری برخورد مناسبی نداشتند؟
معتقدم هواداران، حیدری را بیش از اندازه دوست داشتند. وقتی بازیکن مورد علاقه آنها جدا می‌شود، احساس ناراحتی می‌کنند. شاید بهتر بود تنها با سود زدن به حیدری اعتراض می‌کردند؛ اما اگر به او لقب "بی‌غیرت " دادند، منظورشان بی‌غیرت ورزشی بوده و این مسئله توهین غیر ورزشی برداشت نشود. آنها هنوز هم حیدری را دوست دارند. مطمئنم این بازیکن در سال‌های آینده به استقلال باز خواهد گشت؛ حتی هواداران در شعارهایی که سر دادند، مقصر نبوده و از سر احساسات خود این کار را انجام دادند.

* فکر می‌کنی استقلال چقدر به روزهای اوج نزدیک‌تر شده است؟
واقعیت این است که در چند وقت اخیر فرصت هماهنگی زیادی نداشتیم؛ اما از این هفته روی غلطک افتادیم. تیم ما جزو مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

* حضورت در سریال در مسیر زاینده‌رود همراه کریم باقری بازتاب‌های زیادی در محافل ورزشی داشت.
چند روز پیش علیه این سریال صحبت کرده و انتقاداتی داشتم؛ اما وقتی به آقای فتحی، کارگردان این مجموعه، صحبت کردم، به این نتیجه رسیدم که همیشه نیمه خالی لیوان را می‌بینیم. پس از اطلاع از وضعیت قسمت‌های دیگر این سریال، متوجه شدم بحث بحث خراب کردن فوتبالیست‌ها نیست. در مجموع، این سریال کار موفقی است و از حضور در این مجموعه راضی هستم.

* ظاهرا به بازیگری علاقمندی؟
واقعا دوست دارم بازیگر باشم؛ اما استعدادم در این زمینه کم است و شغل بسیار سختی محسوب می‌شود.

* یعنی در آینده نمی‌خواهی به بازیگری ادامه دهی؟
حقیقت این است که دیگر نمی‌خواهم به بازیگری ادامه دهم. روز اول هم اصلا فکر نمی‌کردم بتوانم بازی کنم؛ اما آقای فتحی به من انگیزه داد. به شخصیت آقای فتحی علاقه دارم و با وجود اینکه نمی‌خواهم به بازیگری ادامه دهم، اگر روزی ایشان از من دوباره دعوت کنند، نه نمی‌گویم. آقای فتحی طوری از من در این سریال استفاده کرد که یک مربی از یک بازیکن آماتور بخواهد در لیگ برتر استفاده کند.  

www.farsnew.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد