وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فحاشی علیه‌ی من خودجوش بود!

1389/06/06 09:28:56

 فحاشی علیه‌ی من خودجوش بود!
قلعه‌نویی:
هواداران استقلال پاسخ زحمات من را دادند
90 راهش را گم کرده است

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرمربی تیم فوتبال سپاهان خطاب به استقلالی‌ها گفت: دستشان درد نکند. با شعارهایشان جواب تمام زحماتی که برای این تیم کشیده بودم را دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه نویی پس از شکست 4 بر 3 سپاهان برابر استقلال در جمع خبرنگاران گفت: من به فوتبال ایران و باشگاه استقلال به خاطر این بازی تبریک می‌گویم. دو تیم بازی تاکتیکی و جوانمردانه‌ای البته تنها در داخل زمین ارائه کردند. ما در نیمه اول عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم، اما عین دو نیمه به بازیکنان گفتم ساده بازی کنید و اگر این‌کار را انجام بدهید می‌توانید پیروز شوید. ما در این بازی 15 موقعیت گلزنی داشتیم و در آن صحنه‌ای که مدافع استقلال توپ را از درون دروازه بیرون کشید باید بگویم بچه‌ها زنگ زدند و گفتند آن صحنه توپ ما وارد دروازه شده است. در گل چهارم استقلال هم فکر نمی‌کنم خطایی صورت گرفت. به هر حال فکر می‌کنم در دیداری که 7 گل به ثمر رسید و تنها ما 15 موقعیت گلزنی داشتیم یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر بود. من معتقدم این بازی بهترین بازی 10 سال اخیر فوتبال ایران بود.

قلعه نویی در رابطه با شعار هواداران استقلال علیه خود هم گفت: دستشان درد نکند. آنها جواب زحماتی که کشیده بودم را دادند.

وی در سوال خبرنگاری که پرسید هر زمان که روی سکوهای آزادی شعاری علیه کسی داده می‌شود می‌گویند این خط را امیر قلعه نویی داده است. حالا که تماشاگران استقلال علیه شما شعار دادند فکر می‌کنید چه کسی خط داده بود که قلعه نویی در پاسخ گفت: من آخرتم را به این چیزها نمی‌فروشم. نه به کسی انگ می‌زنم و نه می‌گویم برنامه‌ریزی شده بوده. دستشان درد نکند. جواب 5 قهرمانی که با این تیم آوردم را دادند.

او با کنایه گفت: همه کسانی که به من فحش دادند خودجوش بودند و دستشان درد نکند!

وی درباره‌ی عملکرد ضعیف "هادی عقیلی" در این بازی گفت: کل تیم ما در نیمه اول در خط دفاعی ضعیف بود. مشکل ما این بود که بازیکنان این‌طوری که باید و شاید بازی نکردند، اما تا نیمه دوم یک بازی مدرن را به نمایش گذاشتند. گلی هم که ما به ثمر رساندیم صددرصد صحیح بود. تعجب می‌کنم چطور کمک داور اول آن صحنه را پنالتی نگرفت. به هر حال تیم داوری هم زحمت خود را کشید و به این تیم هم خسته نباشید می‌گویم.

قلعه نویی درباره اینکه چرا در طول بازی کمتر به کناره‌های خط آمد، گفت: شاید اگر کنار زمین می‌آمدم وضع فرق می‌کند اما برای خود دلایلی داشتم که روی نیمکت نشستم و تنها در زمان یکی از گل‌ها واکنش نشان دادم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه سپاهان تا به حال خوب نتیجه نگرفته است، گفت: اگر 50 درصد نمایشی که در نیمه دوم را بازی کردیم را در دیگر بازی‌ها انجام دهیم می‌توانم با اطمینان بگویم صددرصد تیم ما قهرمان می‌شود.

خبرنگاری از قلعه نویی پرسید با توجه به اتفاقاتی که هفته پیش برای عنایتی افتاد و اشتباهی که عنایتی برروی گل چهارم استقلال مرتکب شد چه سرنوشتی برای این بازیکن رقم خواهد خورد که قلعه نویی در پاسخ گفت: هیچ اتفاقی در اصفهان نمی‌افتد. این چیزها در فوتبال طبیعی است. هواداران سپاهان هم جزیی از اصلی‌ترین هواداران هستند و کانون هواداران هم چنین شرایطی دارند. سال گذشته هم در ابتدای فصل چنین شرایطی برای ما بوجود آمد، اما آنها از ما حمایت کردند و حتی در تمرینات هم حضور یافتند.

قلعه نویی درباره تعطیلی لیگ هم گفت: به هر حال تعطیلات مفید نیست و ما برای هماهنگی به زمان نیاز داریم. تا تیم ما می‌آید هماهنگ شود لیگ را تعطیل می‌کنند. چطور یک تیم با 13-14 بازیکن می‌توان د به هماهنگی برسد. اردوی اتریش که می‌خواست برگزار شود ما کتبا اعتراض کردیم. اما اتفاقی برای اعتراض ما نیفتاد.

قلعه نویی درباره مغرور شدن بازیکن سپاهان هم گفت: فکر می‌کنم غرور کاذبی بازیکن خط دفاعی را فرا گرفته شاید هم خستگی عامل عملکرد او شد اما در هر حال با توجه به قهرمانی که با آن آمار بدست آوردیم بازیکنان کمی مغرور شده باشند.

خبرنگاری از قلعه‌نویی درباره برنامه دوشنبه 90 پر سید که قلعه‌نویی گفت: عادل فردوسی‌پور بچه بسیار خوبی است اما به اعتقاد من برنامه 90 دارد فوتبال ایران را به بیراهه می‌برد و فقط به دنبال حاشیه سازی است و غیر از ضر به‌زدن به فوتبال ایران نمی‌تواند کاری انجام دهد. سه سال پیش پس از حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا مرا به این برنامه دعوت کردند و سه کارشناس آوردند تا علیه من حرف بزنند. از گوشی هم به مجری برنامه نکاتی را می‌گفتند. صحبت‌های 8-9 نفر خبرنگار را که علیه من بود پخش کردند، اما اجازه ندادند که صحبت‌های یک حامی من پخش شود. به اعتقاد من برنامه 90 راهش را گم کرده است یقینا نه من به برنامه 90 می‌روم و نه با آنها صحبت می‌کنم. البته شاید خود آنها هم نیازی به حضور من در برنامه‌شان نداشته باشند. 

www.isna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد