وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مظلومی: حاضرم 39 گل بخوریم و 40 گل بزنیم

 1389/06/06 09:41:54

 از هواداران استقلال تشکر می‌کنم
مظلومی: حاضرم 39 گل بخوریم و 40 گل بزنیم
دوست داریم از استقلال بازیکن کمتری به تیم ملی دعوت شود

خبرگزاری دانشجویان ایران - تهران سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: حاضرم تیمم 39 گل بخورد و 40 گل بزند تا مردم از فوتبالمان لذت ببرند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پرویز مظلومی پس از برد تیمش برابر سپاهان گفت: بازی بسیار خوبی را در هر دو تیم تماشا کردیم. دیداری که به اعتقادمان از زیباترین بازی‌های چند سال اخیر ایران بود. البته مردم هم همین توقع را داشتند و خوشحالم که بازی زیبا و پرگلی از آب درآمد. برنامه‌های ما در نیمه نخست به خوبی انجام گرفت و دقیقا از جایی به گل رسیدیم که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودیم. سپاهان در نیمه نخست کار چندان زیادی انجام نداد اما در نیمه دوم با توجه به عقب افتادن حریف می‌دانستیم که آنها با استفاده از مهاجمان بلندقامت روی دروازه ما فشار می‌آورند.

وی افزود: زمانی که فرهاد مجیدی را به دلیل آسیب دیدگی و جباری را به خاطر خستگی از بازی بیرون آوردیم حریف فشار بیشتری آورد و مجبور به تعویض شدیم. وقتی حریف بر ما حمله می‌کرد باید از مهاجمان سرعتی استفاده می‌کردیم که خوشبختانه این هر دو نتیجه داد. به هر حال معتقدم تیمی که سه گل عقب است انتحاری بازی می‌کند. اعتقاد دارم گل دوم سپاهان خطا بود و بازیکن حریف روی دروازه‌بان ما خطا ظاهر شد. به هر حال به سپاهان تبریک می‌گویم چرا که با این باخت چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌شود.

وی با تقدیر از هواداران استقلال گفت: از هواداران استقلال تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 از تیم‌شان حمایت کردند. باید از بازیکنان هم تشکر کنم که نشان دادند نتیجه بازی هفته گذشته تنها یک اتفاق بود. ضمن اینکه ما در این بازی فرصت خوبی داشتیم و توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. ما در بازی با سپاهان هم از سیستم سه پنج دو استفاده کردیم که خوشبختانه جواب داد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید بازیکنان شما در نیمه دوم مغرور شده بودند گفت: درست است ما در بین دو نیمه به بازیکنان گوشزد کردیم که بازی هنوز تمام نشده است. به آنها گفتم که همانطور که در یک نیمه سه گل زدیم ممکن است در نیمه دوم سه گل بخوریم که این اتفاق هم افتاد اما خوشبختانه با تغییراتی که انجام دادیم گل چهارم را به ثمر رساندیم. اگر آرش برهانی دقت می‌کرد می‌توانستیم گل پنجم را هم به ثمر برسانیم.

مظلومی درباره تعداد گل خورده‌های استقلا ل هم گفت: من حاضرم تیمم 39 گل بخورد و 40 گل بزند. دوست دارم مردم از فوتبال ما لذت ببرند. ضمن اینکه ما در این بازی به قهرمان ایران گل خوردیم و گلی که دریافت کردیم به ضعفمان در خط دفاعی بر نمی‌گشت. یک گل برروی خطای مهاجم حریف برروی دروازه‌بان ما به ثمر رسید و دو گل دیگر برروی شوت از راه دور.

مظلومی درباره عملکرد داوری هم گفت: ما هر زمان باخته‌ایم و هم از داوری حمایت کرده‌ایم. به اعتقاد من مظفری زاده از بین داوران ایران قضاوت خوبی داشت. درست است که بعضی خطاها را جابه‌جا می‌گرفت اما در مجموع خوب قضاوت کرد.

وی گفت: از سازمان لیگ گله دارم چرا باید همیشه بازی‌های پرسپولیس بعد از دیدار استقلال برگزار شود. امیدوارم از این به بعد عدالت را اجرا کنند و اجازه بدهند که ما هم چند بازی بعد از پرسپولیس داشته باشیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که شما در اردوی قبلی معترض بودید که چرا افشین قطبی از تیم شما بازیکنان زیادی به تیم ملی دعوت کرده اما حالا می‌گویید چرا می داوودی و مجیدی به تیم ملی دعوت نشدند؟ با خنده گفت: دوباره می‌خواهید مرا به حاشیه ببرید اما باید بگویم که مجیدی و می داوودی و منتظری از بهترین‌های فوتبال ایران هستند. با این حال ما دوست داریم که از استقلال بازیکن کمتری به تیم ملی دعوت شود. برنامه ما اکنون این است که پس از دو روز استراحت تمرینات هوازی را برگزار کنیم. چرا که تیم ما در این بخش با مشکل روبروست. 

www.isna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد