وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

تماشاگران استقلال علیه بازیکنان جداشده شعار ندهند

 1389/06/03 11:45:55 

تماشاگران استقلال علیه بازیکنان جداشده شعار ندهند
مظلومی:
برای شکست سپاهان انگیزه زیادی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی با سپاهان قطعا با تمام بازیهای قبلی استقلال متفاوت است و بازیکنان برای رسیدن به آمادگی ایده‌آل و حضور در این بازی انگیزه زیادی دارند.

پرویز مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در رابطه با بازی جمعه برابر سپاهان اصفهان اظهار کرد: سپاهان تیم بسیار قدرتمند و حریفی سرسخت است. قطعا جدال این دو تیم حساسیت‌هایی را خواهد داشت که ما به آن واقفیم. سپاهان رقیب ماست و حریفی متفاوت از سایر حریفان.

وی افزود: در بازی قبل ما در خطوط‌مان مشکلاتی داشتیم. به طور جدی با کمبود نفرات مواجه بودیم و آمار بازیکنان مصدوم و محروم‌مان زیاد بود، به حدی که مجبور شدیم تغییرات شگرفی را در تیم ایجاد کرده و تیمی تقریبا ناهماهنگ را داشته باشیم، اما خوشبختانه برای بازی با سپاهان بازیکنان محروم یعنی فرهاد مجیدی و پژمان منتظری حضور دارند و همچنین از میان بازیکنان آسیب دیده هم محسن یوسفی در حال فیزیوتراپی است که تلاش می‌کنیم او را به بازی برسانیم. مجتبی جباری هم دویدن‌هایش را شروع کرده و بقیه هم تلاش می‌کنند تا هرچه سریعتر به آمادگی مطلوبی برسند. بازی با سپاهان به بازیکنان استقلال انگیزه‌ داده است تا با جدیت و کوشش بیشتری سعی کنند تا به ایده‌آل‌ترین شرایط از آمادگی برسند. هرچند فشردگی بازیها از انرژی آنها و بازیکنان هر تیم دیگری می‌کاهد.

سرمربی استقلال گفت: قطعا اگر تعداد نفرات بیشتری را داشته باشیم دست‌مان باز خواهد بود و می‌توانیم در صورت لزوم تغییرات تاکتیکی را در طول جریان مسابقه به وجود آوریم.

برخی بازیکنان مختص یک پست هستند و اگر جایگاهشان را به ناچار تغییر دهیم نمی‌توانند کارایی لازم را داشته باشند.

مظلومی با اشاره به تیم سپاهان ادامه داد: برای این تیم احترام خاصی قائل هستیم. ما در بیرون از زمین با یکدیگر دوست و رفیقیم اما در درون زمین با هم رقیب بوده و سعی می‌کنیم رقابت سالمی را داشته باشیم و امیدواریم این مسابقه به مانند سایر بازیها اسیر حاشیه‌ها نشود و از نظر فنی هر تیمی که شایستگی پیروزی را دارد به این مهم برسد.

مظلومی درباره حضور برخی از بازیکنان فصل پیش استقلال در تیم سپاهان که اکنون رودرروی تیمشان قرار می‌گیرند، خطاب به هواداران تیمش گفت: قبلا هم گفته‌ام که تماشاچیان استقلال خدای ناکرده علیه این بازیکنان جداشده از استقلال شعاری سر ندهند. ما دوست نداریم که این بازی دچار حاشیه شود. بالاخره هواداران باید بدانند در استقلال از این رفت و آمدها زیاد است و اصلا خاصیت یک تیم بزرگ داشتن چنین شرایطی است. این بازیکنان حق دارند که در فوتبال حرفه‌ای به هر تیمی که دوست دارند برسند.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا تنش‌هایی که در گذشته بین شما و امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان به وجود آمده بود در شرایط بازی تاثیرگذار است اظهار کرد: قطعا آن موضوعات را به فراموشی سپرده‌ایم. ما که در آن زمان هم حرفی نزدیم و اصلا به وجود آمدن حاشیه‌ای برای استقلال را پیش از لیگ صلاح نمی‌دیدیم و به شدت از آن دوری می‌کردیم. بارها در مصاحبه‌هایم بر این مسئله تاکید کرده‌ام. فقط امیدوارم که دیدار استقلال- سپاهان حاشیه‌ساز نشود. اما در عین حال نمی‌دانم جمعه فضای سکوها چگونه خواهد بود و اگر شرایط برای تیم حریف مساعد نباشد این دیگر دست ما نیست.

سرمربی استقلال درباره تعطیلات دوهفته‌ای لیگ و بهره‌گیری تیمش از این فرصت گفت: بازیها تازه جا افتاده بود و قطعا همین قدر که فشردگی بازیها می‌تواند به ضرر لیگ باشد ، وقفه‌های ایجاد شده در آن هم به سود آن نیست. ما نباید هر سه روز یک بار بازی داشته باشیم تا در مقابل به یک باره لیگ مان برای دو هفته یا بیشتر تعطیل شود. متاسفانه عده‌ای می‌گویند که در لیگ انگلیس تیم‌ها هفته‌ای دو مرتبه بازی می‌کنند، اما آخر چه چیز ما مانند انگلیس است که فوتبال ما بخواهد از آن پیروی کند. قطعا شرایط فوتبال انگلیس و آلمان متفاوت است. این قیاس اصلا درست نیست. البته با این حال باید از سازمان لیگ به خاطر برنامه‌ریزی مسابقات با توجه به حضور تیمهای ملی ما در رده‌های مختلف در جام ملت‌های آسیا، مسابقات المپیک، بازیهای آسیایی، رقابتهای غرب آسیا و ... تشکر کرد. 

www.isna.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد