وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مبعلی: توقع و انتقادها از من بیشتر است

مبعلی: توقع و انتقادها از من بیشتر است

هافبک ملی پوش استقلال گفت: از من بیشتر توقع دارند و به همین دلیل بیشتر هم انتقاد می کنند.  

سه‌شنبه 02/06/1389 ساعت : 15:38


ایمان مبعلی در مورد حضور مجددش در تیم ملی ایران اظهار داشت: این نظر قطبی بود و امیدوارم پاسخ مثبتی به آن بدهم.خوشحالم که دوباره توانستم نظر مثبت کادر فنی را جلب کنم.
وی ادامه داد: امیدوارم در دو بازی دوستانه‌ای که پیش رو داریم عملکرد خوبی داشته باشیم، ضمن آنکه مردم باید از تیم ملی و کادر فنی آن حمایت کنند و در جام ملت‌های آسیا موفق شوند.
وی در پاسخ به این سوال که چرا استقلال نتوانست مقابل نفت انتظارات را برآورده کند گفت: قبول دارم بد بودیم که در این مورد بسیاری مسائل دخیل بودند. نفتی‌ها انگیزه داشتند و بهتر از ما بازی کردند ضمن اینکه بازیکنان ما هیچ کدام در حد و اندازه خودشان نبودند.
هافبک استقلال تاکید کرد: پس از بازی با سپاهان زمان خوبی است تا مربیان از نظر بدنی و تاکتیکی برنامه‌هایشان را پیاده کنند.
وی با اشاره به اینکه مقابل تیم‌های مدعی بهتر بازی می‌کنیم گفت: در بازی با نفت هیچکدام از بازیکنان خوب نبودند و من هم یکی از این بازیکنان بودم که در میدان بودم.
مبعلی خاطرنشان کرد: اگر تیم خوب شود این مورد به من هم کمک خواهد کرد.ضمن اینکه کل تیم هنوز جا نیفتاده و من هم جزو آنها هستم.
مبلعی در مورد انتقاداتی که این روزها از وی می‌شود گفت: توقعات از من زیاد است و مجبورند از من بیشتر انتقاد کنند اما اشکال ندارد و این انتقادات برایم مهم نیست.زیرا انسان از این انتقادات به پیشرفت بزرگی می‌رسد.   

www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد