وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صادقی: دقیقه 90 هم به میدان می‌روم

اگر نخندیم، می‌گویند ناراحتیم

صادقی: دقیقه 90 هم به میدان می‌روم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: هر چه مربیان بگویند، احترام می‌گذارم و در دقیقه 90 هم بخواهند به زمین می‌روم.


امیرحسین صادقی اظهار داشت: سال‌هاست در استقلال حضور دارم و از بازیکنان قدیمی این تیم هستم. ‌حضور در استقلال بهترین و بزرگ‌ترین اتفاق ورزشی زندگی‌ام بوده است. همیشه به آن می‌بالم. اگر از یک بازیکن جوان پایه‌ها به امیرحسین صادقی تبدیل و شناخته شدم، از نام استقلال بود و خود را مدیون آن می‌دانم.
وی ادامه داد: این تصمیم مربیان بود که در دیدار با پیکان روی نیمکت بنشینم و بازی نکنم. تمام بازیکنان دوست دارند بازی کنند و نشستن روی نیمکت برایشان خوشایند نیست. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. در این سال‌های حضورم که نزدیک به یک دهه است، همواره جزء نفرات فیکس بوده‌ام و قطعا در ادامه راه به شرایط مورد نظر می‌رسم. چهارشنبه از برد قاطع استقلال خوشحال شدیم. حتم دارم این روند ادامه خواهد داشت و به زودی به جایگاهی که انتظارش را هواداران دارند می‌رسم.

صادقی عنوان کرد: اتفاقاتی که روی نیمکت در بازی با پیکان افتاد، حرف‌هایی را به وجود آورد. خنده من و نفرات دیگر دلیل این حرف‌ها بوده است. می‌خواهم بگویم، اگر نخندیم، می‌گویند ناراحت هستند. اگر بخندیم اینطور می‌شود.
وی ادامه داد: اگر مربیان در دقیقه 90 هم بخواهند، وارد زمین شده و با تمام وجود تلاش می‌کنم. اکنون هم می‌خواهم بگویم اگر از رفتار من باعث سوءتفاهم شده، از همه عذرخواهی می‌کنم.
 

شنبه 30/05/1389 ساعت : 18:52

http://www.football3.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد