وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

اجازه خودنمایی به نفتی‌ها نمی‌دهیم

برهانی در گفتگو با مهر:
اجازه خودنمایی به نفتی‌ها نمی‌دهیم
مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با در دست گرفتن بازی، اجازه خودنمایی به نفتی‌ها نمی‌دهیم.

آرش برهانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به شرایط استقلال پیش از بازی مقابل نفت تهران اظهار داشت: پس از بازی مقابل پیکان و کسب 3 امتیاز این مسابقه تمامی بازیکنان شرایط خوبی دارند. متاسفانه در چند بازی ابتدایی امتیازاتی را از دست دادیم که دلیل آن عدم هماهنگی بین بازیکنان بود. با این حال همانطور که پیش از این هم گفته بودیم، هرچقدر از بازی‌های لیگ بگذرد به آن هماهنگی که مدنظر است، می‌رسیم.

وی در خصوص عملکرد مهاجمان و بازگشتش به میادین، گفت: مطمئن باشید تمام مدافعان از میداودی و مجیدی می‌ترسند. آنها از بهترین مهاجمان هستند که گل‌های زیبایی را به ثمر رساندند. در حال حاضر شرایط بدنی خودم هم خوب است و مصدومیتم برطرف شده است. اگر کادر فنی صلاح بداند بازی می‌کنم و هر آنچه که در توان دارم را به نمایش می‌گذارم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص حریف روز یکشنبه تیمش، تصریح کرد: نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است که تا به امروز هم بد کار نکرده است، به همین خاطر نباید آنها را دست کم بگیریم. آنها برای مطرح کردن خودشان به دنبال کسب 3 امتیاز هستند اما ما این اجازه را نخواهیم داد.

آرش برهانی پس از مصدومیتی طولانی مدت، به تازگی شرایط حضور در ترکیب تیم فوتبال استقلال تهران را پیدا کرده است.

دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته ششم دهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر ساعت 21:45 دقیقه روز یکشنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. 

:۱۹:۱۳ ,  ۱۳۸۹/۰۵/۳۰ 

http://www.mehrnews.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد