وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

صادقی و طالبلو در آستانه اخراج از استقلال

 

 صادقی و طالبلو در آستانه اخراج از استقلال

از گوشه و کنار شنیده می‌شود امیرحسین صادقی و وحید طالب‌لو به احتمال فراوان همین روزهابا محرومیت از سوی باشگاه استقلال روبرو خواهند شد.


 ماجرا هم از همان خنده‌های معروف شروع شده است؛ همان خنده‌هایی که در جریان بازی استقلال – پیکان سوژه دوربین‌ها شده بود. در حالی که بازیکنان وسط زمین تلاش می‌کردند تیم برنده میدان را ترک کند صادقی و طالب‌لو بی‌تفاوت به تلاش بازیکنان با خنده‌های برخورنده‌شان توجه همه را به سوی خود جلب کرده بودند.

در همان لحظات که بازی در جریان بود یکی از اعضای کادر فنی استقلال از صادقی و طالب‌لو می‌خواهد به این کارشان پایان دهند اما آنها توجهی نمی‌کنند!

پس از پایان بازی هم صادقی مصاحبه کرد و گفت مظلومی از قیافه من خوشش نمی‌آید که البته سرمربی استقلال این حرف‌ها را بی‌پاسخ نگذاشت. به احتمال فراوان پس از بازی با نفت تهران تصمیم‌گیری جدی درباره رفتار این دو انجام خواهد شد چرا که مظلومی دوست ندارد تیمش که حالا شکل گرفته وارد حاشیه شود. بنابراین ممکن است همین روزها خبرهای جدیدی درباره صادقی و طالب‌لو بشنویم.

تفاوت رفتار کاپیتان با کاپیتان‌ها!

رفتار صادقی و طالبلو به عنوان کاپیتان دوم و سوم استقلال ما را یاد رفتار مجیدی قبل از زدن گل سوم تیمش می‌اندازند.

در حالی که مجیدی تلاش می‌کرد توپ را به یعقوب کریمی مهاجم جوان و تازه‌وارد استقلال برساند تا این بازیکن بتواند در اولین بازی خود برای استقلال گل بزند اما دیگر کاپیتان‌های استقلال که هر کدام هفت هشت سال سابقه بازی دارند در نقش مهاجمان حریف ظاهر شده! و با خنده‌های خود به تیم‌شان ضربه می‌زدند.

شاید تعریف کردن از فرهاد مجیدی تکراری باشد چرا که کاپیتان اول استقلال سعی می‌کند با استمرار در تمرین‌ها خود را در آمادگی مطلوب حفظ کند اما اشاره به این موضوع تا همین قدر کفایت می‌کند که تفاوت رفتارهای کاپیتان‌های استقلال را در جریان یک بازی مهم به قضاوت بگذاریم. البته رفتار مجیدی را کمتر کسی دید یا متوجه شد اما رفتار صادقی و طالب‌لو را میلیون‌ها بیننده تلویزیونی مشاهده کردند  

2:12:00 am - 1389/ 5/ 30

http://news.parseek.com 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره رضایی سه‌شنبه 27 اسفند 1392 ساعت 14:32

من حوصله نداشتم همشو بخونم دیونم خودتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد