وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی پیشنهاد فتح الله زاده را پذیرفت

سلام خدمت همه ی دوستان عزیزم

ببخشید این مدت نتونستم آپ کنم. تو این مدت اتفاقات زیادی افتاد واسه فرهاد و استقلال. امیدوارم این خبر آخری درست باشه و فرهاد حداقل با یه شرایط خوب تو استقلال از فوتبال خداحافظی کنه.

از همتون به خاطر این که وبو ترک نکردین ممنونم، ممنونم به خاطر کامنتهاتون.

امیدوارم بازم بتونم زود به زود وبو آپ کنم.

فرهاد مجدی پیشنهاد فتح الله زاده را پذیرفت / مجیدی 4 بازی در ترکیب استقلال و با پیراهن شماره ۷ به استقلال برمی‌گرد

فرهاد مجیدی به استقلال برمی گردد! کاپیتان سابق آبی ها که این روزها بیشتر عکس هایش را کنار اکتورهای سینما می ینیم یا بعضی وقت ها خبرهایی درباره حضورش در کلاس های مربیگری منتشر می شود به زودی به استقلال بازخواهد گشت. مجیدی برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال چراغ سبز نشان داده است.



او پیشنهاد علی فتح ا... زاده را برای بازگشت به استقلال پذیرفته که این می تواند خبر خوبی برای هواداران استقلال باشد. به خصوص آنهایی که هنوز بازی های خوب فرهاد مجیدی مقابل چشمشان رژه می رود. فرهاد به زودی به استقلال بازخواهد گشت. پیراهنش را هم که به کسی نداده اند. شماره 7 در اتاق بایگانی خاک می خورد و شاید حاجی فتح ا... زاده به همین دلیل اجازه نداد کسی پیراهن آقا فرهاد را تن کند. فتح ا... زاده خبر از بازگشت مجیدی می دهد و از یک گفت و گوی خصوصی با شماره 7 پرده برمی دارد.


ظاهرا حرف هایی در خفا بین او و فرهاد رد و بدل شده و کاپیتان سابق برای بازگشت ابراز علاقه کرده است.

برنامه ای که فتح ا... زاده برای مجیدی چیده بازگشت در 4 بازی پایانی است اما آیا امکان این کار وجود دارد؟ آیا استقلال می تواند فرهاد را تنها برای 4 بازی در خدمت داشته باشد؟ قوانین سازمان لیگ این اجازه را به استقلال خواهد داد؟ سوال پیرامون این خبر بسیار است اما فتح ا... زاده پاسخ این سوال را قاطعانه داده است: «بله!» وقتی فتح ا... زاده می گوید برمی گردد پس شاید خبرهایی هست و حاجی فکر آخر فصل را هم کرده که می خواهد مجیدی را برگرداند. خبر بهتر برای هواداران استقلال این است که مجیدی هم دوست دارد برگردد و سه چهار بازی لباس استقلال را بپوشد و با پیراهن این تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

نظرات 27 + ارسال نظر
خـــــوی بــــــکس دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 15:59 http://khoybax.com

سلام ای دوست
گروه ما آلبوم جدیدشو گذاشت تو سایت
خواهشا بیا و نظرتو در مورد ما بگوووووووووووو
ممنون
منتظر نظر سازنده ای تو هستم....
khoybax.com

یگانه دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:08 http://melodyesokut7.mihanblog.com

وااااااااااااااااااااااااااااااای امیرعلیییییییییییییییییییی خیییییییییییییییییییییییلیییییییییییییییییییییییییی خوشحاااااااااااااااااااااااااااااالم کردییییییییییییییییییی......

خدا بالاآخره صدای ما هوادارا رو شنید...خداجونم مرسییییییییییییییییییییییییییییییی...

به امید دیدن دوباره داداش فرهاد تو پیراهن 7 آبی...

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:46

سلام داداش امیر علی خوش اومدی فرهاد جوووون انشالله بر می گرده اگه بازم این فتح الله زاده هزار چهره سرمون کلاه نذاره این حرفهای جدید فتل در مورد فرهاد جووون فرهاد بازیکن استقلال است و عضوی از این خانواده خوب است که اعضای یک خانواده با هم یکدل و همواره کنار هم باشند. حالا هم ما قصد داریم از این طریق به فرهاد کمک کنیم تا هم با لباس استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی کند و هم به کلاس‌هایش در لندن لطمه‌ای وارد نشود تا مدرک مربیگری‌اش را هم بگیرد.بازگشت او یک جای بازیکنان را در فهرست استقلال پرخواهد کرد؟
خبر نگار روزنامه گل پرسیده هدفتون در مورد سفر به اروپا و بازگشت فرهاد جووون چیه ؟
قطعا ما در لیست‌مان یک جا را به فرهاد اختصاص خواهیم داد و این در قبال زحماتی است که قبول دارید با جدایی نیم‌فصل او در فصل پیش و مصاحبه‌ای که پیش از شروع فصل از سوی مجیدی علیه قلعه‌نویی انجام شد هم شما و هم سرمربی‌تان می‌توانستید این امتیاز را برای او قایل نشوید؟‌

به هرحال مجیدی بازیکن استقلال بوده و ما همگی مستاجر این مجموعه هستیم و در این میان هرکسی برای موفقیت استقلال قدمی برداشته است هرچند کوچک باید به او ارج بگذاریم و مجیدی که جای خودش را دارد. او طی این سال‌ها برای استقلال کشیده است. در کل فرهاد جووون تک نیلوفر ابی باید بیادش

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:50



دلتنگی حس نبودن کسی است

که تمــــام وجودت یکباره

تمنــــای بودنش را میکند

هم جنس ِ نگاهت ٬

هم رنگ ِ دستهایت !

گاه ابی و گاه گاهی با ز ابی و ...

مهم نیست که شانه هایت پوشالی ست و آغوشت خیال ...

دستهایت اینجاست !

نگاهت ٬ صدایت ٬خنده ات !

دیگر چه میخواهم ؟

هیچ !!

دستهایت را در دستهایم جا گذاشته ای !

نگاهت را در نگاهم

و خیالت را در خیالم ...

و من ٬ آرامم ! آرامتر از همیشه تا فرهاد جووون برگرده حداقل دربی باشه که خیلی مهمه ۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ برگرد منتظرتم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 18:53


به آسمان آبی

و بی کران دریـــا

ســــــوگند خورده ام که

ذره ذره ی وجــــــــــــــودم

تا ابد ســـــــــرود آبی عشق تو را

فریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد بزننـد. ای فرهادی که تا ابد خون ابی در رگهایت موج می زند برگرد کاپیتان برگرد دوستت دارم بی تو تا ابد غمگینم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 19:00

ادم نمی دونه باور کنه یا نه خوشحال باشه یا ناراحت فرهاد جووون که مدرک مربی گریشو گرفت تو b و حالا باید بره به سمت درجه a من می ترسم می دونید بابت چی اینکه بگن سازمان لیگ قبول نکردش جای خالی ژیدا نشد این فتل خیلی هزار چهرهست و ۴ بازی کمه خیلی کم یه نیم فصل بیادش خدای من فرهاد جوووووووووووون گجایی که بی تو هیچم

ملیکا دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:13 http://www.mleka-musicdellealpi.blogfa.com

عیول<

saja دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:22 http://www.lovepleyer.ir

ســــــــلام ایوللللللللللللللللللل

هستی4 دوشنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:47

سلام
من تا وقتی قراردادی با الکاپیتانو بسته نشه به هیچ وجه به قول و وعده وعیدای هیچ احدالناسی دلخوش نمی کنم.
از این دروغ ها زیاد شنیدیم...

وااااااااااااااااااااااااای امیرعلی باورم نمیشه بالاخره اومدی بابا چقد معطلمون کردی ولی همین که دوباره برگشتی 4 دنیا ممنوووووووووووووووووووووووووووووووووون لطفا دیگه وبو به امون خدا رها نکن.بازم خوشحالیم که برگشتییییییییییییییییییی.آره ما این وبو عمرا اگه ترک کنیم با اینکه موقتا بی خیال وب شده بودی ولی بچه ها همیشه اینجا میومدند خوشت اومد؟معلومه دیگه آرههههههههههههههههه

سایه سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 10:20 http://farhadsalar.blogfa.com

سلااااااااااااااااام
اره جون عمت
از این خبرا زیاد شنیدیم من که به این فتل اعتماد ندارم بازم ۴ تایی اومده

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:49

سلام منم به فتل هزار چهره اعتماد ندارم تازه 3 نفر باید بزنن بیرون امین منو چهری یا میلاد یا میثم حسینی البته کله مرغی امین رو دوست د اره و میلاد هم نباید بره تازه امروز کله مرغی گفته که ما در مورد فرهاد جوون نیم فصل حرف می زنیم بیخودمی کنی اه اه اخه تو کی هستی برا فرهاد جووون تصمیم بگیری فرهاد جوون یعنی میادش خدا کنه تو دربی از همه مهم تر هستش باشه الان فتل رفته اروپا که چی بشه نمی دونم عوض اینکه دنبال کار فرهاد جووون باشه الان باید چی کار کنیم خون ابی تون به جوش بیاد دوستان در همه سایت ها باید از فرهاد جوون دفاع کنیم من با تمام وجود این کار رو می کنم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 12:53

این اشک اتشین برای تو فرود میاید فرهاد جان می گویند بر می گردی اهای ای فتل وکسانی که حرف می زنید با دل ما بازی نکنید ما به اندازه ی کافی شکسته ایم فرهاد جان کجایی برگرد برگرد

کاظم (بادرود) سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 19:28

دمش گرم داش فرهاد ........
با اینکه خداحافظی کرده دوباره بر میگرده وم استقلال رو قهرمان میکنه الهی الهی الهی الهی قربونش برم

77777777777777777
77 77
77
بمیرم 77
77
77
واست 77
77
77
چرا شماره دادم زنگ 77
نزدی فرهاد جون؟ 77

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 20:29

سلام اقا کاظم فرهاد جووون اگه قراره به کسی زنگ بزنه اون منم نه شما که هی میای واسه خودت نظر میدی برای من 7 آبی نظر میده نیلوفری که بی تو نخواهم توانست زندگی کنم تو را با همه دوست داشتنی هایی که دوست دارم بیشتر دوست می دارم فرهاد جوووووون 77777777777 من دوست دارم

هستی4 سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 21:29

سلام....
اول از همه بچه ها حواستون باشه که داداش امیرعلی بالاخره افتخار داد و توو esesclub.com عضو شد.یعنی وقتی اسمشو دیدم هنگ کردم یه لحظه شوکه شدم...دمت گرم امیرعلی.خیلی خوشحالمون کردی ایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــول

دوم اینکه آقا کاظم و فیروزه جون تا حالا هیچکی رو مثل شما عشق فرهاد ندیدم بابا شما دیگه کی هستید؟منم الکاپیتانو را دوست دارم و همه جا ازش حمایت میکنم اما باید اعتراف کنم نه به اندازه شما...خوش به حال فرهاد که چنین هوادارای متعصبی داره ایشالا برگرده و ما را خوشحال کنه و شما رو هم روی ابرها بفرسته..

سوم اینکه از من به شما یه نصیحت خواهرانه.تا فرهاد امضا نکرده دلتون رو به شایعات و قراره بیاد و برمیگرده و 4 بازی و یه نیم فصل و... خوش نکنید چون اندفعه اگه رودست بخورید(بخوریم) فک کنم تلفات زیاد بدیم و نیمی از هوادارا به کلی داغون بشن

ممنون از لطفت

هستی4 سه‌شنبه 16 آبان 1391 ساعت 21:33

راستی فیروزه جونم توو کلوب باید یه جور دیگه از فرهاد حمایت کرد.یه جوری متفاوت.

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 12:42

سلام می دونم من که داغون می شم کلی هستی جووون تازه این اقا کاظم مسخره بازی در اورده و فکر می کنه اینجا شماره بزاره فرهاد جووون بهش زنگ می زنه تازه می دونم از فرهاد جووون من با یک گروه جدید که دارم روش کار می کنم ازش دفاع می کنم جدی داداش امیر علی عضو شد باورم نمی شه داداش اون قدر بهت گفتم تا تو هم بالاخره اومدی پس مبارکه حالا حالا بگذریم از این حرفها خبر جدید فتح الله زاده جدیدا حرف زده در مورد پیوستن فرهاد جووون درباره نحوه پیوستن مجیدی به استقلال گفت: چهار بازی، دو بازی و یک بازی فرقی نمی‌کند و حضور او بستگی به شرایط خودش دارد. تا جایی که می‌دانم فرهاد سخت به دنبال کارهای مربیگری است و در دور اول کلاس‌هایی حاضر شده است که هر کسی به راحتی نمی‌تواند در آن حضور پیدا کند و خودش را برای دور دوم آن مهیا می‌کند. باید ببینیم شرایط او چگونه است و از او استفاده کنیم. این حرفها یعنی چی اخه یعنی سنگ می ندازن دوباره پای فرهاد جووون ومن این جوری بدتر داغون می شم خدا ازت نگذره فتل نابودت می کنم تنهایی اگه فرهاد جووون نیادش

هستی4 چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 14:43

فیروزه جان چی شد؟نظرت درمورد حرفی که گفتم چیه؟(اینکه تو کلوب باید جور دیگه از کاپیتان دفاع کرد)؟؟؟

ashege7 چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 15:33

فیروزه جان زیادی خودتو دست بالا نگرفتی؟
مگه تو کی هستی که فرهاد باید به تو زنگ بزنه؟؟؟؟؟؟

هستی4 چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 15:36

انگار باز دوباره اومدن فرهاد به بن بست رسیده طبق انتظار آره؟اگه کسی میدونه بگه

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 16:02 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

بههههههههه داداش امیر علی بالاخره برگشتی
بابا خوشحالمون کردی

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 16:02 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

مرسی از اپت

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 16:03 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

هستی جونم تا نیم فصل هنوز هیچی رو باور نکتن

مهسا چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 16:03 http://farhad-majidi4.mihanblog.com/

منم اپم

فیروزه آبی ترین استقلالی دنیا 7 چهارشنبه 17 آبان 1391 ساعت 18:35

می دونم هستی جوون باید با سیاست جلو بر یم و کاری کنیم کسانی که الکی شعار میدن که دوستدار فرهاد جووون هستن مغزشون هنک بکنه در همین حد و حدودها به گروه من بپیوند منتظرم منتظر تو و مهسا جووون و داداش امیر علی

امیرحسین خدایاری پنج‌شنبه 18 آبان 1391 ساعت 19:52 http://danesh1378.mihanblog.com

سلام دوست عزیز
وب خوبی داری
با تبادل لینک موافقی؟

alireza پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 14:18 http://alirezaaghaei20.blogfa.com

عالی بود آقا فرهاد وعشق است..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد