وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

مجیدی: پرسپولیسی ها کری بخوانند فرهاد را رو می کنم/مجیدی ها سلطان دربی هستند

مجیدی: پرسپولیسی ها کری بخوانند فرهاد را رو می کنم/مجیدی ها سلطان دربی هستند
فرزاد مجیدی با پاس گل های به یاد ماندنی در دربی؛ با آن پاسی که به علی 30 ثانیه داد و یا پاسی که منجر به گل دیرهنگام پیروز قربانی در دقیقه 93 شد. دربی فردا بهانه ای بود برای گفت و گو با فرزاد که سال گذشته هم سرپرست استقلال بود. او در این مصاحبه حرف های جالبی به زبان آورد.


 

آقای مجیدی می خواستیم درباره دربی با شما حرف بزنیم.

چه بگویم؟ فکر می کنم از روز جمعه دربی برای استقلال شروع می شود. استارت استقلال از این مسابقه است. این بازی می تواند شروع خوبی برای تیم باشد. هواداران همه از تیم حمایت کنند. بعد درباره دربی ها در جریان هستید که؟ من خودم اصل دربی بازها هستم. در کل دوست دارم استقلال جمعه برنده شود و یک استارت خیلی خوبی در لیگ بزند.
شما در دربی ها تا به حال نباخته اید و تا جایی که می دانیم خوب پاس گل داده اید. بله، من در 10 سالی که در استقلال بودم، هیچوقت دربی را نباختم. بیشتر پاس گل را هم در دربی دادم. از پاس گل علی 30 ثانیه بگیرید تا پیروز قربانی دقیقه 93. به محمود فکری و عنایتی هم پاس گل دادم.
برادرت هم که 4 تا در دربی زد. خب دیگر، ما مجیدی ها سلطان دربی هستیم.
البته پرسپولیسی ها سر 4 تای پارسال می گویند این عدد مال ماست. از این حرف ها که زیاد می زنند. حالا جمعه نشان می دهیم بردن استقلال به این سادگی نیست. به قول معروف ما دو ستاره داریم و پرسپولیسی ها که اصلا ستاره ندارند.
ولی در 9 دربی اخیر استقلال نبرده و به خاطر همین پرسپولیسی ها امیدوارند. دربی به آمار و این چیزها ربطی ندارد. اگر به آمار باشد که آمار استقلال در دربی ها بهتر است. هنوز هم ما بازی های بیشتری برده ایم. بهتر است پرسپولیسی ها از این بحث ها نکنند که ما کم نمی آوریم. بهتر است برای ما کری نخوانند که فرهاد مجیدی را برایشان رو می کنم!
یعنی 4 برای استقلالی هاست همچنان؟بله، آن 4 تا که جاودانه است. پرسپولیسی ها هم الکی این عدد را مال خودشان نکنند. 4 برای استقلال است. حالا اگر می خواهند خودشان را به این عدد بچسبانند اشکالی ندارد ولی 4 مال ما بوده و هست.
رابطه ات با علی منصوریان چطور است؟من واقعا علی منصوریان را دوست دارم. او مثل برادر من است. علی منصوریان را قلبا دوست دارم.
ولی جلسه ای که با جهانیان داشتی باعث دلخوری هایی شد. اول از همه باید از آقای جهانیان تشکر کنم. این جلسه به خاطر مسایل شخصی خودم بود. من در استقلال از جیب خرج کردم و باید این پول را می دادند. یکسری واقعیت های فوتبال را هم گفتم. ببینید یکسری ها در استقلال با عشق کار می کنند. منصورخان پورحیدری سال ها در استقلال بوده و با عشق کار می کند. من خودم هم با عشق به استقلال آمدم و کارم را کردم.
چه بحث هایی داشتید؟ ببینید بخشی از بحث ها درباره برند 361 بود. من گله ام را کردم. گفتم چرا این برند که به عنوان برند خارجی با ما قرارداد بست، لباس ایرانی به ما داد؟ پرا؟ خدا را شاهد می گیریم یک دقیقه هم در جلسه با آقای جهانیان درباره فرهاد مجیدی حرف نزدیم. ایشان به برادرم خیلی لطف داشت و خیلی ابراز محبت کرد. من صادقیانه حرف هایم را درباره مشکلات زدم و الان هم صادقیان می گویم. نیم فصل سرپرست استقلال بودم و به این مسئله می بالم. می دانستم در چه تیمی هستم و چقدر هوادار دارد. سال ها پیراهن استقلال را پوشیدم و با عشق هم کارم را کردم.
گزارش خاصی هم دادید؟درباره یکسری اتفاقاتی که سال گذشته افتاد، وظیفه داشتم گزارش بدهم. اتفاقاتی که واقعا من را رنجاند. گفتم که آقای گودرزی وزیر ورزش هم در جریان قرار بگیرند. به هر حال هر اتفاقی در این باشگاه بیفتد، ایشان هم مسئول هستند. من فقط واقعیت ها را گفتم. ببیند من همیشه نظم و انضباط را سرلوحه کارم قرار داده ام. می دانم بعضی از همکاران شما و حتی کمیته مشوقین از من دلخور شدند که از آنها معذرت می خواهم. فرزاد مجیدی اگر در تیم دسته سومی هم کار کند، نظم و انضباط در کارش خواهد بود. هیچکس نفهمید در فینال حذفی من چقدر تلاش کردم تا بچه ها یک قطره عرق هم نکنند. بچه ها را vip بردم که البته منتی هم نیست. منتهی یکسری مشکلات هست. من برای آقای افشارزاده احترام قایلم ولی ایشان فوتبال نبود. ما باید تیموریان را نیم فصل سال گذشته می آوردیم. او با عشق برای ما بازی می کرد ولی نگذاشتند. حالا در آستانه دربی هستم و دوست ندارم خیلی درباره این مسایل حرف بزنم. امیدوارم که استقلال جمعه برنده شود و استارت خوبی در لیگ برتر بزند.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
baran niazi دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت 19:48

Eshghe maaaaaaaaaaaaaani faaaaaaarhaaaaad duset daram ostureh

baran niazi پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 19:25 http://delshekasteha23.blogfa.com

mamnunam ke be web man umadi duste azizam

[ بدون نام ] یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 00:05

سلام آقای فرهاد مجیدی حالتون خوبه؟ ببخشید مزاحمتان میشوم ازآنجا که شما فوتبالیستها دست آدمهای تنگدست رامیگیریید منهم دست به دامان شما شدم من یک زن آبرومندی که دودختر نامزد توخونه دارم وبه علت نداشتن جهیزیه نمی توانم به خونه شوهرشان بفرستم لذاتقاضادارم درصورت امکان هم خودتان وهم بهچندنفر از دوستانتان پیام مرابرسانید تا این ماه مبارک یک کارخیرانجام دهیدجای دوری نمیره خداعوضش راصدچندان بهتان میدهدویک خانواده ای را شاد میکنید.ضمنا من نمیخوام آبرومون ببرید چون همینجوری بدون جهیزیه هم آبرومون میره .قربانیان واین شماره کارت من است ۶۰۳۷۹۹۱۴۹۷۱۶۴۷۲۷ امیدوارم ناامیدم نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد