وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی
وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

وبلاگ هواداران فرهاد مجیدی

بزرگترین پایگاه اطلاع رسانی و هواداری فرهاد مجیدی

میثم مجیدی: دوست دارم پیراهن فرهاد مجیدی را یادگاری بگیرم!

میثم مجیدی: دوست دارم پیراهن فرهاد مجیدی را یادگاری بگیرم!

استقلال بعد از فرهاد و فرزاد مجیدی حالا یک مجیدی دیگر هم دارد. میثم مجیدی آخرین مجیدی استقلال است. او در بازی با فولاد یک گل زیبا زد و شادی‌اش را به پشتک زدن نشان داد. این مجیدی انگار به آن مجیدی هم علاقه دارد و می‌گوید:« افتخار می‌کنم که فامیلی‌ام شبیه آقافرهاد است. او الگو و بزرگتر من است. تماشاگران استقلال مرا شرمنده خود کرده‌اند اما به هیچ عنوان خودم را در حد و اندازه‌های حتی مقایسه با آقافرهاد مجیدی هم نمی‌دانم. متأسفانه هنوز نتوانسته‌ام آقا فرهاد را از نزدیک ببینم و خیلی دوست دارم این اتفاق بیفتد. از آقافرهاد می‌خواهم پیراهن خودش را به عنوان یادگاری به من بدهد. یکی از همان ۴ پیراهنی که با آن به پرسپولیس گل زده است.»


نظرات 2 + ارسال نظر
دنیا جمعه 22 آبان 1394 ساعت 15:57

عالیه وبلاگتون

محمد پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 23:22 http://وب

سلام واقعا قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد